Ik heb een klacht<\/strong><\/h1>\n<\/div><\/section>
\nIndien u niet tevreden bent<\/strong>
\nWanneer u opmerkingen, suggesties of klachten heeft kun u deze kenbaar maken door een e-mail met uw personalia en telefoonnummer te sturen naar onze praktijkmanager via administratie@tandartsenposteindhoven.nl<\/a>. Vervolgens nemen wij binnen zeven dagen contact met u op. Veel klachten kunnen worden opgelost in een gesprek. Daarom proberen wij eerst met u tot een oplossing te komen. Mocht het onverhoopt niet lukken om samen een oplossing te vinden dan kunt u gebruik maken van de KNMT<\/a>-klachtenregeling. In de volgende alinea vertellen wij u hier meer over.<\/p>\n<\/div><\/section><\/p>\n<\/div><\/div><\/div><\/div><\/div>\n<\/div><\/div>\n<\/div>\n\nKNMT Klachtenregeling<\/strong><\/h2>\n<\/div><\/section>
\nTandartsenpost Eindhoven is aangesloten bij de KNMT. De\u00a0KNMT<\/a>\u00a0is de beroepsorganisatie van tandartsen, orthodontisten en kaakchirurgen in Nederland. De klachtenregeling van deze tandheelkundige beroepsorganisatie voldoet aan de eisen die de Wet Klachtrecht Cli\u00ebnten Zorgsector aan iedere zorgverlener stelt. De KNMT kan bemiddelen of overgaan tot een formele behandeling van uw klacht en een uitspraak doen. Aan de klachtenregeling zijn geen kosten verbonden.<\/p>\nMeer informatie kunt u opvragen bij de KNMT op\u00a0www.knmt.nl<\/a>. Daarnaast kunt u eveneens contact opnemen met het Tandheelkundig Informatie Punt (TIP), 0900 20 25 012 (\u20ac 0,90 cent p.m.).<\/p>\n<\/div><\/section>
\n
Indien u niet tevreden bent<\/strong> Tandartsenpost Eindhoven is aangesloten bij de KNMT. De\u00a0KNMT<\/a>\u00a0is de beroepsorganisatie van tandartsen, orthodontisten en kaakchirurgen in Nederland. De klachtenregeling van deze tandheelkundige beroepsorganisatie voldoet aan de eisen die de Wet Klachtrecht Cli\u00ebnten Zorgsector aan iedere zorgverlener stelt. De KNMT kan bemiddelen of overgaan tot een formele behandeling van uw klacht en een uitspraak doen. Aan de klachtenregeling zijn geen kosten verbonden.<\/p>\n Meer informatie kunt u opvragen bij de KNMT op\u00a0www.knmt.nl<\/a>. Daarnaast kunt u eveneens contact opnemen met het Tandheelkundig Informatie Punt (TIP), 0900 20 25 012 (\u20ac 0,90 cent p.m.).<\/p>\n<\/div><\/section>
\nWanneer u opmerkingen, suggesties of klachten heeft kun u deze kenbaar maken door een e-mail met uw personalia en telefoonnummer te sturen naar onze praktijkmanager via administratie@tandartsenposteindhoven.nl<\/a>. Vervolgens nemen wij binnen zeven dagen contact met u op. Veel klachten kunnen worden opgelost in een gesprek. Daarom proberen wij eerst met u tot een oplossing te komen. Mocht het onverhoopt niet lukken om samen een oplossing te vinden dan kunt u gebruik maken van de KNMT<\/a>-klachtenregeling. In de volgende alinea vertellen wij u hier meer over.<\/p>\n<\/div><\/section><\/p>\n<\/div><\/div>KNMT Klachtenregeling<\/strong><\/h2>\n<\/div><\/section>
\n
\n